torsdag 10 april 2014

Utdelningar

Nedan redovisas samtliga utdelningar sedan start av denna dagbok. Vidare kan man även se när en position har initierats, utökats, ett minskat innehav eller sålts av helt.

- Utdelningar 2013


- Utdelningar 2014


- Utdelningar 2015 


- Utdelningar 2016


- Utdelningar 2017


- Utdelningar 2018




-Utdelningar barnportfölj (1) 2014


-Utdelningar barnportfölj (1) 2015


-Utdelningar barnportfölj (1) 2016


-Utdelningar barnportfölj (2) 2015


-Utdelningar barnportfölj (2) 2016


2 kommentarer:

  1. Hej! Kul att läsa din blogg & portfölj. Jag ser att du helt saknar preffar - varför? MVH Sigge

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Sigge, jag tycker inte de ser tillräckligt attraktiva ut. 6 % i direktavkastning och räntor som snart är på väg uppåt, då kommer priserna på preffarna att gå ner. Jag vill ha ner priserna på de kvalitetspreffar jag ev skulle vara intresserad av, därmed inte sagt att jag kommer att investera i dem. Jag får läsa på mer helt enkelt.

      Mvh
      /GL

      Radera